dilluns, 21 de desembre del 2015

Cristiano Ronaldo: "de petit ja era del Madrid”

Alejandra Serra / S. Miquel

Bon dia som n’Alejandra i venc a fer unes preguntes a en Cristiano Ronaldo el jugador mes famós del real Madrid.
Cristiano Ronaldo quants gols has fet en tota la teva carrera?
Entre 400 i 500 gols .
Quants anys tens Cristiano Ronaldo ?
Tinc 30 anys.
Cristiano com t’ho passes en el camp de futbol? Doncs quan entrenem no es molt divertit però quan fem partits es mes divertit perquè estàs en un estadis mes grossos estadis.
Perquè jugues en el equip del Madrid? Doncs perquè el meu pare li encantava el Real Madrid i a jo de petit m’agradava molt.
Com es diu la teva novia? no ja no tinc novia.
A que països vas a jugar? Doncs vaig a casi tot el mon.

Doncs fins aquí arriba l’entrevista ja mus tornarem a vora.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada